story

Heej !
jag ska nu berätta vad jag har gjort sen jag kom hem från debbi & joanna .....
jo det började med att jag och pappa åkte bil från stockholm till sparreholm det tog sin tid....
och dan därpå så jobbade jag här hemma och jag sov så länge jag årkade
men i onstas så åkte jag och saga in till flen med buss
vi gick till häst och hund för att kolla träns till boris
efter det så gick vi till mamma i (centrum ) då fick jag jobba lite det va ganska kul det som jag fick göra...
och jag fick gå ner till djuraffären för att kolla om dem hadde den lampan vi behvr till akvariet men det hadd dem inte så dem bistälde...
så vi kommer att få fiskar på onsdag !!
och i torsdags /fredags såg jag två jätte bra filmer dn som va i torsdags va rolig och den som va i går var spännande

ja det har ju hännt ganska myckt mn int jätte mycket !!

saknar min undrr bara häst Boris <3
men snart träffar jag honom !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0